bilder.

klockan är fyra,
kanske man ska ta
å göra ett städryck?
för jag kommer ändå
inte komma upp i tid
om jag lägger mej nu..

plus att jag måste packa
ihop alla mina saker, kung!


de här var ju sista droppen!!
å nu tänker jag fan inte ge mig.



haha hittade bilder på Sabina när hon var hos mig,
här hos pappa ;)


sötare tjej.



haha hon måste lära sig att hålla kameran still ! :)



haha när vi vickade med moppen!



haha men fyfan vad ont det gjorde,!



jag borde nog också lära mig att hålla kameran still! haha..



BILDER SEN DOPET.
haha ni tror säkert att det var
en liten bebis som döptes.. men
då tror ni fel! Det var fjortonåriga
Robin!




Sara, Robin & Jag..


mamma, pappa, jag och prästen!



fina sara!


Prästen och Robin.




haha vatten på huvudet!



skit i datumet, som sagt de stämmer inte.
men nu ska jag städa å sånt, hörs!


puss!


Kommentarer
Postat av: Anna

haha ;)) åhh va fina bilder!! ;D haha robin är bra söt han!! HAHA :D <333

2011-01-09 @ 14:29:39
URL: http://annabjorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0