femton hela år ;)

det är bara sjutton dagar tills jag fyller femton..
sen på lördagen efter så fyller Sabina femton också :)
vi ska fan fira våra födelsedagar tillsammans på lördan,
hihihi :D hoppas på att vi ska bada tunna, å bara mysa på,
å inte fan tänker jag bjuda alla mina så kallade vänner, alla
är ju bara så jävulskt falsk, så räkna inte med att du får komma..
hihih :') Jag hatar falska vänner, som säger, åååh älskar dej, blablabla..


den sextonde januari blir jag konfrimerad, hoppas jag?
jag har inte gått på nån gudstjänst, så inte helt hundra..
haha!! får jag inte de kommer jag hata dom hela mitt liv!

å känns förjävla skönt å veta att jag inte är de :D

pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0