15 dagar kvar.. hihi

Hej sitter här, försöker packa ihop mina saker..
hmm.. alla min tusen saker vill säga.. öh jobbigt.
Jag ska hem!! imorgon ska jag nog hänga fett med
Juliaaa :p haha.. fast nån dag i veckan ska jag åka
till Sandra, myyyspys! men nu ska jag nog dra ut en
sväng, skoternpajjaa har aa. :( buhuu... men jag åker
ju minifyrhjuling med Lukas ist, omg han sladda runt så
inihelvete, in i plogkanten! haha å jag flög av  :p Kung!
det är så roligt att dom är här, men jag har inte varit så
social alls :/ har suttit vid datorn mest hela tiden, å när jag
inte har suttit här så har jag haft telefon ist.. förlåt...




Jag ska nog slappa hemma hos mamma ikväll, om ingen vill hitta på någonting, hihi!



det är inte läänge kvar, vetni, nu tänker jag räkna in dagarna tills jag blir
femton ;) ni överlever de!

15 dagar kvar, hihihi sen smäller deee! :D
WAOOW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0