lite gladare ;)

shena..
nu har min ilska gått  över..
är lite smått irreterad.. tycker
ni beter er så himla dåligt..ni
fattar ju inte att jag blir ledsen..
men igentligen, vafan jag har
bättre vänner än er..

å sist men inte minst.
haha när jag var arg
tidigare ikväll så tog
jag mig en promenad..
det var riktigt skööönt!
haha sen när jag kom till
typ polisstationen så var
det masssa grymma snygga
skidåkare;) tsss!!

sen när jag kom hem så
gjorde jag chokladpudding,
det var nog första gången jag
verkligen lyckades, nog för att
den inte blev så jätte,jätte god
men.. :) haha..

å nu håller jag på och städar
garderoben.. det tar sin lilla tid
ska jag säga!! sjukt jobbigt..
men jag får väl skylla mej själv
som rotar till den..

haha men nu ska jag sova..
eller jaa först städa klart men..
pusssågodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0