kuuung

Hejsan hoppsan!

direkt efter skolan så gick vi
till konfan.. :) men sen åkte jag
hem så slapp typ två timmar? eller
en iaf.. då stack jag hem för Hanna
skulle klippa mej, det blev jättefint..
nöjd blev jag iaf :)

sen gick jag på gården,det var ganska
tråkigt.. satt mig och spelade kort med
systeryster, Rebecka och Hanna! :)
jag och Rebecka vann på tecken (y)
kuuuung.

Imorgon då är det dags för helvetet
igen.. nämligen utvecklingsamtal ..
HATA..!!

men i helgen blir det roligt :)
då ska jag vara med Julia&Bella!!
KUUUUNG.


och på Lördag ska jag vara barnvakt
i typ två och enhalvtimme :)
åt Signe.. hon är sååå söt :D


men nu ska jag kolla facebook å
sen ska jag sova :)

p
usshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0