arg tjej!

jaa, som sagt så tänkte jag blogga av mej lite
ilska.. men vet inte hur jag ska börja riktigt??
det enda jag kan säga är ju att jag bara duger
när du vill.. vet du hur jävla trött jag börjar bli
på det eller?! jo, jävligt trött.
men du? nu tänker inte jag höra av mej..
nu tänker jag fan bara sitta å vänta på att
du gör det, å när du gör det tänker jag inte
lägga energi på att svara..för det är du inte
värd just nu.. men förmodligen kommer jag
att ge mej.. men jag tänker inte göra det på
en gång.

hejdåförfan.

Kommentarer
Postat av: Anna

oj? vem

2010-11-30 @ 20:49:13
URL: http://annabjorkstrand.blogg.se/
Postat av: emmabrandt

några puckon!

2010-11-30 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0