torsdag..

hej alla glada människor!


sitter på skolan å "pluggar"..
jag kan inte göra så mycket
eftersom Ida min älskade plugg-
vän har låst in alla grejer.. hmmm
smart ;) haha men jag skulle bara
typ chilla lite..

mötet i morse gick bättre än förväntat..
han erkände iaf att det var han som hade ´
skrivit i busskuren, hmmm tur att han inte
erkände för typ nån vecka sen då hade jag
fan aa det hade ni märkt, haha  (:

men sen nu så ska jag väl försöka leta ännu
mer fakta om dörrlåset.. det finns ju typ ingen
fakta alls.. menmen..

å ikväll är det ju det där oseriösa luciatåget..
jag ska vara emotärna? :P haha..

och så ska jag övertala mamma att jag ska
få sova hos Julia rehn inatt :D KUNG

nu ska jag dra,

pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0