skidorskidorskidorskidor. (Y)



å fyfaan vad trött jag är efter tio timmars
skidåkning.. kom hem åtta i morse, jag klev
av bussen från åre vid coop å så var jag
tvungen å gå hem, det var lite segt.. men
det funkade det med.. kom hem, gick och
la mej, vaknade nu.. sju timmars sömn
idag :p kung.. jag vill åka inatt igen, men
orkar inte plus att jag har skavsår.. sjukt
ont.
.


vi åkte till backen, åkte typ 6 åk sen så drog vi
på max och käkade.. :) där skulle Julia träffa Eric,
så följde med henne ut :) Chrille och Fredrik var även
med.. sen så åker han bara förbi mej, två gånger också..
sen så skickade jag ett sms, men tror ni han svarade eller?
näääe för han har så jävla dålig stil..  sjukt jäkla dum iaf.


sen så fick eric och dom köra mej  å julia till backen.. skönt
å slippa gåååååååå! :) sen så åkte vi allihop hur mycket som
helst.. sen så får jag å Anna för oss att gå till max igen..
fyfan vad grisit det var där.. haha! men nu ska jag försöka
få i mej nån mat..

hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0