shoppiiiiing.

shiiiet, har inte skrivit på två hela dagar.
jag har haft fullt upp, dels har jag varit med
Carin och så har jag kört skoter !! :)
Idag var jag till stan å shoppade, det
blev lite saker iaf..


2 Stycken Bhar från Lindex, 200 kr.
3 Par trosor från Lindex, 120 kr.
4 Par strumpor från Kappahl, 80kr?.
Kofta från Kappahl, 200 kr.
En snygg stickad tröja från Åhlens, 200 kr.
Ett randigt linne från Åhlens, 40 kr?.
En randig tröja från lindex, 100kr.
Jeansleggins från ginatricot 100kr.
Helblått linne från ginatricot 40kr.
Turkosrandig tröja från Kappahl pris???? :p


Å sen vet jag inte vart allt kommer ifrån, haha! :)
lite kläder blev det iaf, känns sköööööönt!!

men nu så ska jag vila tror jag, är sjukt trött
efter att ha sprungit på stan hela dagen....


pussar!

Kommentarer
Postat av: Anna ;)

åhhh allt du visa mej va jätte fint!

2010-12-28 @ 12:25:41
URL: http://annabjorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0