schoooool

klockan är 06.00 och min buss går 07.50 jag hade ju hunnit
sova lite till, men jag vaknade av mej själv klokcan halv sex.


jag loggade in kollade facebook, puffade tillbaka Håkan, kollar
vem de var som var inloggad på chatten, Håkan var det såklart :)
haha jag har slagit vad med han om att han inte kommer orka gå
på lektionen idag, han har varit vaken heela nattten.. :) hmm.. :)


nu ska jag gå ner å äta, sen ska jag väl klä på mig å sånt..
vet inte helt säkert om jag ska ta bussen eller om jag åker
med pappa, för han skulle endå ner till mamma.. hmmm..
jag vill inte träffa mamma just nu.. så jaa jag vet inte.


1. Starta datorn.
2. kolla facebook/bloggen.
3. kolla eran blogg.
4. gå ner & käka.
5. klä på mig.
6. busstime!
7. på skolan :)

lät väl bra de??:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0