såäre.

lite senare tänkte jag ladda upp
bilder mina fina julklappar.. asså,
dom jag fick av anna och Lovisa :)

skolan idag var seg, men den funkade,
synd bara att Julia Rehn åkte till åre med
fuckalongtime, även kallad (Angelica) ;)haha..
men jag träffar ju henne imorn:D

tycker synd om dej Sabina, varför änns orka
göra så stora saker av en LITEN sak? när jag söp
mig full på nyår så blev det inte en sån här stor sak
utav de, väx upp!!  å liksom sprida rykten om att hon
spydde ner "hela ånn" vad är det för trams? haha..

men nu ska jag ta kort på julklappisarna..

puss :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja jag menar de.. jag spydde ju inte ens.. men orkar inte bry mig.. ;) älskar dig

2010-12-20 @ 19:55:34
URL: http://sabinagoransson.blogg.se/
Postat av: jullan

ilyy

2010-12-21 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0