puss kanske?

tjenatjena!
Skolan gick inte så jäkla bra..
med tanke på svenskaprovet..
jag måste fan skärpa mej!!!
men efter skolan var jag
varit med JuliaRehn :) det
var trevligt det.. sen gick vi
på gården :).. rätt kul där..  :)

Träffade ju även saknadeSabina
där :):) hon hade vart på bio med
sin underbara mamma :D
hon är så söt Sema.. :)




det finns ju några saker jag retar
upp mig på.. men det tänker jag inte
ta nu.
. jag duger fan bara när du vill..
jag ger upp, nu tänker jag sluta tänka
på dej så mycket.. finns ju andra ;)
tssss..




jaja, nu måste jag "lägga mig och sova" :)
hörs när vi hörs ;)



puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sabina

ja mamma e söt! ;)

Saknar dig som fan söta emma! :) så fort jag e frisk ska vi va.. älskar dig <3

2010-12-01 @ 21:56:00
URL: http://sabinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0