ojojojo

hejfan..

är på så otroligt dåligt humör..
igår stack jag till Julia fast jag inte
fick, sen idag så stack jag till åre som
jag inte heller fick.. sen kommer pappa
å Sara å hämtar mej i Åre, hur jävla pinsamt
är inte deT? haha fyfan..


så nu ska jag tydligen bo här hos pappa
också, å det blir fan inte bättre..
och så har ju min mamma tagit min telefon
och så nu har hon läst alla mina sms, så
nu vet hon att jag röker också, TOPPEN.
och lite andra saker.. åt helvete säger jag bara.


men nu ska jag skynda mej gå, för får igentilgen inte
sitta här..



pusshej

Kommentarer
Postat av: sara brandt

som man bäddar får man ligga

2010-12-18 @ 13:41:25
Postat av: emma brandt

K

2010-12-19 @ 10:41:07
URL: http://emmabraandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0