min skalle snurrar.

vilken jävla smäll!
min skalle snurrar.
ja det är inte ofta som
skallen snurrar.!
yr som ett as är jag iaf..
haha.. jag lyckas fan med allt..
den här gången halkade jag i en trapp..
på sista jävla trappsteget, så flög jag
med huvudet rätt in i trappsteget.
jag är bra osmart ibland.



skolan idag var rätt slapp, förutom att jag
satt på möte, det gick ju inte så bra, för jag
fick typ dampanfall å skrek till lärarn att han
skulle dra åt helvete. haha menmen..

sen efter skolan åt jag middag, sen drog jag ner
till stefan,mattias och joel.. som satt å nörda tvspel :)
sen gick jag ut å träffa anna å fanni.. sen var jag med
rebecka :) sen så gick jag tillbaka till killarna, sen så
gick jag hem.. roligt att veta va? :) haha..

nu ska jag duscha, sen ska jag prova sova..
vi hörs.. pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0