massör?

godkväll (?) haha.

sitter nu hemma, har masserat Saras rygg..
ända rätt jävla kul å massera folk, man kanske
ska gå å bli nå sånt? fett nicet :D


jag ville bara berätta om min allra bästa vän..

en tjej man alltid kan lita på, eller jaa oftast.


du är alltid glad!
du förstår mig alltid..
du är alltid på min sida!
om det inte är jag å Bella
som bråkar då... men ja,
jag tänkte bara skriva
att du är en vän som alla
vill ha, och om jag skulle
mista dig, eller att du skulle
bara totaldissa mej.. så vet
jag fan inte vad jag skulle göra..
jag skulle fan inte orka med
någonting alls, det är du och ditt
tuggummi som får mej på bra
humör.. du minns på gården,
när jag var ledsen över allt, då
kom du å ditt tuggummi å fixade
allting.. Jag älskar dej Julia Rehn!
alla bråkar ju, men vi bråkar inte
så himla mycket längre, det är
jävligt skönt. Vi måste umgås
mer..!


haha men nu var jag dryg..
nu ska jag kolla klart facebook
å sen kolla på tv, förmodligen
ska jag massera sara igen..
Kung det :D




godnatt då, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0