love.

Sitter och lyssnar på mikrofonkåt...
älska lååååååten.

godnatt kanske man ska skriva nu?

jag vill inte vara här hos pappa på nyår..
det kommer bli tråkigt tror jag.. eftersom
det typ bara kommer vara vuxna här.. haha
jag hoppas nästan att det inte blir som förra
nyårsafton, jag drack lite för mycket vin så
spydde ner hela gården, haha! minnen säger
jag bara, :) Jag skulle hellre fira nyårsafton
med ett gäng underbara kompisar! å nå snygga
killar man kan spana in;) eller vad tycker du? ;)
hihi, jaja.. men så kommer det ju inte att bli..
Imorgon kommer jag nog få tillbaka min telefon
som mamma har haft drygt två veckor, känns
lagomt jävla skönt ska ni veta! Nä nu ska jag
skriva med Ludde å Stefan på facebook,
ni får sova så gott, så hörs vi imorgon.

Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0