kung, fast näe..

godmorgon :)

äntligen får jag ha internett :p
igår körde jag skoter, sjukt nicet,
det blir väl nå sånt idag med.. :)




åå igår när jag inte hade något internett letade jag
efter nån skiva så jag iaf hade musik, då hittade jag
tio skivor :p två av dom var det gammal musik som
jag jämt lyssnade på förut, det var hur bra musik som
helst. :) kung ju.



idag hoppas jag på att jag får åka till Järpen,
jag överlever inte det här, jag måste ju ha kläder
å sånt, den som packade min lilla påse packade ju
inte ner kläder jag kan ha på skolan, jag fick fan
inte änns packa själv... j
ag är på så himla dåligt
humör jämt, å ni gör det fan inte bättre..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0