känns så... tomt.

jag tycker verkligen att du har
dålig stil.. Jag har verkligen inga
vänner jag kan prata med längre..
det finns bara en å det är Sabina.
asså jag orkar inte stå ut en sekund
till.. allt känns bara som rena helvetet.
folk förstår ingenting.

allt känns bara så otroligt tomt..
det finns ingenting å göra åt den saken.
tur att jag har sabina, som verkligen bryr
sig om mej:) känns skönt!

men nu ska jag väcka mamma å syster
med ett glas vatten kanske? :) haha nejdå,
jag ska vara snäll! sara behöver nog lite
vatten i dag ;)

haha pussar!

Kommentarer
Postat av: sabina

bryr mig alltid om dig!

2010-12-06 @ 17:28:03
URL: http://sabinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0