good morning.

godmorgon.

haha vaknade halv tio, försökte somna
om, men gick inte.. haha! lika bra det :)
jag somnade typ fyra inatt, jag har sovit 5
timmar, och en halvtimme.. not so goood.
menmen, nu  ska jag väl typ äta frukost
& fortsätta städa nedervåningen... jobbigt
det lät nu.. men de måste ju göras.. Idag
kommer Sandra med familj och Tina med barna..
kung! :) har inte träffat dom på ett tag nu, så
det ska bli myyyysigt!


18 dagar tills jag fyller femton!
kuuung  :')


en av mina nya tröjor, 200 kr på Åhlens tror jag? :)
jag vet att de är fult att ha en silver å en guld ring, men jag
älskar båda ringarna så sjukt mycket :) guldiga fick jag
av Sabina och den silvriga av lillebror! :)

pusssar.

Kommentarer
Postat av: Sabina

De e visste fint! :D

älskar dig <3

2010-12-30 @ 10:24:28
URL: http://sabinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0