fredagkväll!


var på gården med lite roligt folk, :)
dom som är speciellt roliga är Mattias Henriksson
och Julia Rehn!! <3  :)
men nu ska jag kollla på tv med mamma :)
å äta knäck, kung som fan.




ibland blir jag bara så himla less..
tycker det är så jäkla tråkigt att
folk måste bry sig! kan ni inte bara
hållakäften? har ni inget vettigt å
säga så kan ni väl bara vara tyst?
skulle vara så himla sköönt.


tur att jag har Sabina som man alltid
kan prata med, om exakt vad som hellst,
hon är den enda som lyssnar och fattar.
:))


pusshej!





Kommentarer
Postat av: Sabina

du vet att jag alltid finns hos dig! Puss <333

2010-12-05 @ 17:18:57
URL: http://sabinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0