aa.

hejhej, sitter i huså
och är på väldigt dåligt
humör ska ni veta..
fast de snart är juuul..


Jag trodde vänner kunde
ta saker man undrade å så
på en gång, men näe..
du kan ju faan inte vara
seriös, varför skulle jag vilja
ta tobbe ifrån dig? å varför tror
du att han skulle vilja ta mig istället
för dig? tror du verkligen att jag skulle
kunna vara så dumihuvudet å göra så
emot dig?  nääe.. det gör inte riktiga
vänner, men riktiga vänner snackar
inte skit bakom ryggen heller..

jag har bara två/tre bästa vänner!
JuliaRehn, RebeckaOhlsson, SabinaGöransson.
er kan jag säga allt till..

Kommentarer
Postat av: Sabina

älskar dig älskling! <3

2010-12-22 @ 19:53:41
URL: http://sabinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0